ראש עיריית אלעד הנבחר: "עיקר השמחה שהצלחנו לאחד"

המהדורה המרכזית No Comments on ראש עיריית אלעד הנבחר: "עיקר השמחה שהצלחנו לאחד"

יהודה בוטבול, ראש עיריית אלעד הנבחר, הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום: "אם תסתכל על המספרים תראה שהציבור הספרדי כולו תמך בנו. מי שיודע לנתח את הנתונים מבין את זה. אבל ברור שהתמיכה של ויזניץ משמעותית. ישבתי רבות עם הנציג שלהם וגם עם בן האדמו"ר ואנו נחושים להצליח יחד"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד הנבחר יהודה בוטבול שוחח הערב עם עו"ד אבי בלום ב'מהדורה המרכזית' ואמר: "עיקר השמחה שלנו היא שהצלחנו לאחד את כלל המגזרים והעדות בעיר. כל מערכת הבחירות הזו נפלה עלינו בזמן לא פשוט ולכן אנחנו ממעטים בחגיגות. גם יו"ר ש"ס דרעי חייג אלי אתמול ולצד האיחולים הסביר שזה לא הזמן לחגוג".

על הפוליטיקה המקומית ביום שאחרי הבחירות אמר: "את שני הסגנים לראשות כבר חילקנו לשותפים, אבל אין בי שום כעס חלילה נגד פרוש. אם הוא ירצה לשלב ידיים למען תושבי העיר – אני אשמח. ואני מתכוון לשותפות משמעותית בניהול העיר. בסופו של דבר אני מחויב לציבור שבחר בנציגיו".

לדבריו: "ב"ה זכינו לאימון מופלא ומלא מהציבור. זה כנראה לא בא סתם אלא כי הוא הבין שאנחנו נוכל לספק את כל מה שיצטרכו. יש אנשים מוכשרים שנכשלים ויש מוכשרים פחות שזוכים לסייעתא דשמיא".

האם הניצחון נזקף לזכות ויזניץ? "אם תסתכל על המספרים תראה שהציבור הספרדי כולו תמך בנו. מי שיודע לנתח את הנתונים מבין את זה. אבל ברור שהתמיכה של ויזניץ משמעותית. ישבתי רבות עם הנציג שלהם וגם עם בן האדמו"ר ואנו נחושים להצליח יחד".

על ראש העיר היוצא, ישראל פרוש: "אחת התכונות היפות שבולטות בו הוא הרצון לסייע לכל אחד בעת צרה".

על רבני העיר: "אני לא חושב שרבנים צריכים להתקשר לפוליטיקאים. בימים הקרובים אעלה לרבני העיר לקבל את ברכתם".

האזינו



0 תגובות